2013. dec. 22.

Donghae & Eunhyuk: Still You

Sziasztok!
Most Eunhae új daláról a Still You-ról hozok infókat, képeket... Az MV már 18.-án megjelent és posztoltuk is a facebookos oldalunkon.
Ellentétben a korábbi verziókkal (mint  az "Oppa, Oppa"," Oh No" és az " I wanna Dance") ellentétben az új dal alapja egy lágy gitár dallam és a városi hangulat.
A videóban Eunhyuk és Donghae vándorol a városban, London romantikus utcáin, addig míg nem találkoznak a legjobb barátok. Ez a jelenet nagy örömet okozott minden "Eunhae" rajongóknak.
Donghae Londonban a videoklip készítésekor.
Donghae is részt vett a dalírásában.
A fiúk ezt a dalt az E.L.F-eknek szánták, akik már 8 éve (a debütálás óta) támogatják őket.
A videóklippet "Still You"t  Lee Sa Kang rendezte és felvette Londonban múlt Novemberben.
Eunhyuk és Donghae a dalt először a Super Junior koncerten ( az SM Town Weeken) fogja bemutatni.
Dalszöveg fordítása:

Still You/Még te/

Ma ismét sétáltam és véletlenül megláttalak.
Jól nézel ki, mint mindig.
Az ismerős illat és még mindig hiányzol.
Rám mosolyogtál, oh yeah

Egy másik ember kocsijába szálltál be, karjaitok összekapcsolódott
Ahogy mosolyogsz
Azt hittem minden rendben van, azt hittem jól vagyok, 
de

Még téged, téged, téged nem felejtettelek el 
Még téged, téged,téged, én még mindig ugyanaz vagyok, yeah
Fáj nekem? ( Úgy fáj)
Nem tudom (Nem tudom), oh no yeah

Még mindig te, csak te, még mindig te

Yo, Még mindig a képeket nézegetem a telefonomban és megnyomom a Törlést
Elgondolkodom hívjalak e vagy ne
Elfogy a lélegzetem miattad
Lenyugszok, de csak tíz percig
A törlés firkákat írt a szívemben
Azt hiszem én még nem akarom, nem akarlak törölni

Az árnyékodként foglak követni minden nap
A kimerült vállaimmal
Ha teszek feléd egy lépést, akkor te kettőt hátrálsz
Nincs más választásom, csak nézlek

Még téged, téged, téged nem felejtettelek el 
Még téged, téged,téged, én még mindig ugyanaz vagyok, yeah
Fáj nekem? ( Úgy fáj)
Nem tudom (Nem tudom), oh no yeah
 (Mert bébi mondom )

Még mindig te, csak te, még mindig te ( Mert bébi mondom )
Még mindig te, csak te , még mindig te

Fáj nekem? Úgy fáj, nem tudom.
Elfelejtselek? Azt hiszem nem, én csak rád gondolok baby.

Még téged, téged, téged nem felejtettelek el 
Még téged, téged,téged, én még mindig ugyanaz vagyok, yeah
Fáj nekem? ( Úgy fáj)
Nem tudom (Nem tudom), oh no yeah
 (Mert bébi mondom )

Még mindig te ( Még te) ,
Csak te ( Csak te ) ,
Még te ( Még te)
( Mert bébi mondom )
Még mindig te ( Akkor is te ) ,
Csak te ( Csak te ) ,
Még te ( Még te)
( Még mindig te, csak te, akkor te )
A fordítás helyenként eltérhet, mert ahogy keresgéltem több változatot is találtam angolul... de mindnek isten igazából ez a jelentése csak máshogy írták le...Szóval elnézést előre a fordítási hibákért :)

Forrás: http://www.kpoplyrics.net, google.com, allkpop.com, youtube.com,www.soompi.com,
~ Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése