2015. okt. 15.

EunHyuk és DongHae bevonulása

안녕하세요!

Mint sokan tudjátok idén elég sok tagtól kell(ett) elbúcsúznunk majdnem két évre. Még év elején Shindong és Sungmin, most pedig ezen a héten Eunhyuk és Donghae. Előreláthatólag novemberben pedig Siwon is bevonul. 


Most Eunhyuk és Donghae bevonulásával foglalkoztam kicsit, hoztam képeket, a fiúk által megosztott dolgokat és két rövid cikket. (Természetesen lehet van olyan, ami kimaradt, de így is lesz szerintem bőven)

 Idő van. El kell mennem most. Idő van. Vissza fogok jönni  #thanks #iloveyou
Úgy tűnik, mintha nem lettünk volna együtt igazán hosszú ideje, mint ahogy az várható lett volna, és most hogy el kell mennem egy kis ideig, rossz érzés. Tagok, igazán hiányoztok, köszönöm, sajnálom és szeretlek titeket


Barátom, úgy szeretlek, Hyuk-ah, még ha fizikailag különbözünk is, de a mi szívünk mindig együtt van ^^ Mi távol vagyunk, de támogatni foglak, és imádkozni, hogy ne sérülj meg és légy egészséges, találkozunk hamarosan ^^ Szeretlek, én barátom Hyuk-ah. ELF köszönöm nektek és szeretlek titeket is!


Menj és gyere vissza jól hyung…..


Minden bizonnyal ez üres érzés .. ^^ dongsaeng-ah, maradj egészséges és mikor kijössz szünetre találkozunk. És én vigyázni fogok a SuJu-ra, szóval ne aggódj ^^ 🐚

Összegyűltünk együtt Eunhyuknak köszönhetően. Még ha DongHae és Masi el is megy egy időre hamarosan .. miközben mosolygunk, mi fogunk tudni még egyszer találkozni, igaz? Abban az időben mi még boldogabbak leszünk, mint most 🌻 



Remélem, hogy egészséges leszel, és imádkozni fogok, hogy csak jó dolgok történjenek veled a seregben.. találkozzunk ismét egy sokkal jobbképű image-gel!!! Szeretlek Hyukjae-ya.. levágattad a hajad, de ez jól áll neked ~~^^ milyen édes~bájos.. +_+ menni fogok és meglátogatlak téged!!.. És lassan kifogok tenni rólad, mindig egy-egy képet, szóval nem leszel elfelejtve ^^..


..Már hiányzol..ㅠㅠ Menj és gyere vissza egészségesen!!!!!!!!!!!!..


.. Donghae ya !!! Térj vissza biztonságosan!! Ne sérülj meg ~ ne betegedj meg ~~ légy vidám!! Szeretlek!! Én késleltettem a repülésem, hogy lássam Eunhyukot elmenni, de sajnálom, hogy nem tudtam tovább késleltetheti a gépem, hogy a te távozásodkor is ott legyek ㅠㅠ .. A szívem nehéz ~ szeretlek !! .. Yesung is, Minho is, Joonmyeon is, Chanyeol is !!! ..


..ㅠㅠ..Donghae-yah következő szülinapodkor együnk valami finomat és tölts kellemes időt hyung-gal!!! Hiányzol..ㅠㅠ



Jövök majd vissza gyorsan ^^ ㅎ

Anya szülinapi algalevele ~ ^^ Anya a megnyugtató! ELF találkozunk később ^^

ELF !!! Donghae sajnálja, mert ő magányosnak fogja érezni magát 1 év 9 hónapig !! Azt hiszem, az hogy besoroznak a születésnapomon, annak egy mélyebb jelentése lesz. Megyek és jövök vissza egy jó image-gel. ELF szeretlek !! Én és Eunhyuk elmegyünk, és visszajövünk jól, és találkozunk veletek^^ #DNE #MaSi


Olyan érzés, mintha tegnap lett volna, de most az én dongsaeng-em megy…


Eunhyuk Chuncheon, Gangwonban a 102-es tartalék erőkhöz csatlakozott október 13-án.
Bevonuláskor ott volt Leeteuk és Kangin is.
Eunhyuk: "Köszönöm, hogy eljöttek ilyen messzire a hideg ellenére. Mint egy koreai férfi, hűen teljesítem a katonai feladatokat, és térek majd vissza.
Én teljesítem a katonai szolgálatot, az egy évet és kilenc hónapot. Szeretlek titeket, és köszönöm, hogy itt vagytok" (A szemei könnybe lábadtak)

Több száz rajongó gyűlt össze a helyszínen, ezzel is bizonyítva Eunhyuk népszerűségét. A rajongók felemelt plakátjain a következő volt olvasható: 'Mi várjuk azt a nyarat!'


Donghae pedig rá két nappal, okt. 15-én pont a szülinapján vonult be. 

Mintegy 500 rajongó gyűlt össze az alaptáborba való belépési pontnál. Míg Donghae korábban kifejezte vágyát, egy csendes bevonulásra, végül úgy döntöttek, hogy találkozik a rajongókkal, és vált pár szót velük, mielőtt elmegy. Ez azt jelentette, hogy a médiát megkérték, maradjon távol, szóval Donghae csak a rajongókkal töltött el pár extra pillanatot egyedül.

Az alapképzés után, Donghaét besorozzák rendőrnek. 21 hónap a teljes ideje.

(Nem találtam egyelőre más hosszabb cikket, viszont abban valaki felvilágosítana, hogy akkor Donghae ezek szerint csak mehet rendőrnek? Mert pár hónapja olvastam egy olyat, hogy végig a katonaságon lesz és Siwon megy letölteni a rendőrségen a két évet :O)

További képek!
 



És a végére EunHae új albumának MV-jéből hoztam képeket!

By, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Annyira fognak hiányozni (╥_╥)😭😭

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is :( már olyan rossz, szerintem sok fellépésüket sem fogok megint nézni, hogy nem lesznek ott :( Viszont, ha lesz rá időm, lehet minden hónap 14-én csinálok egy Waiting for EunHae-s bejegyzést, amiben vidik, képek, fordítások lesznek róluk, mikor mi :)

      Törlés