2013. okt. 29.

ARENA Magazin Interjú Siwonnal

Sziasztok!
Ma láttam a Super Junior Kings of Hallyu Wave csoportban az Arena Siwonos interjút. AnneG-nek köszönhetjük, hogy le lett fordítva az interjú és én rábukkanhattam. :D Köszönet neki. :)
 Katt ha kíváncsi vagy a facebook-os verzióra.

Siwon az Arena Magazin novemberi számának a címlapján szerepel és természetesen interjú is készült. 

" Tudnod kell a különbséget a között, hogy mi a valóság és mi nem. Ez ideiglenes boldogság, Élvezetes vagy Örömteli, ez nagy különbség. Mi követi a boldogságot. Mindig azon gondolkodok, hogy minden véget ér egyszer. Fent és lent, ezek nem fontosak. Életünk minden pillanatáért hálásnak kell lennünk."

Kérdés: A filmforgatás simán megy
CHS: Hong Kongban a filmforgatás hamarosan befejeződik és a forgatás Koreában folytatódik majd,
valamikor a jövő hónapban. Igen, zökkenőmentesen halad.

Kérdés: A Super Show 5 világ körüli turné a filmforgatással együtt valami hihetetlen, hogyan kezeled ezt?
CHS: Először is, köszönöm az aggodalmát. Én sokat készültem szellemileg és pszichikailag. Meghagyom a szakállamat a filmszerep miatt, így a Super Showkon is így fogok részt venni.

Kérdés: Ide-oda járkálsz SS5, filmforgatás, CF és egyéb kötelezettségek, nem lehet könnyű mindig alkalmazkodni az adott szerephez.
CHS: Minden azon múlik, hogy mire fektetjük a hangsúlyt. Ez vonatkozik egy hosszú filmre is. Bár úgy tűnik nehéz feldolgozni az ütemtervet, de ez az én döntésem, hogy a tennivalóim mellett csinálom az SS5-öt is. Ezt az utat magamnak választottam, úgyhogy befogom a szám és megyek. (mosolyog)

Kérdés: Mint színész milyen pozitívumot kapsz a munkától?
CHS: Minden a környezettől(hangulattól) függ. Miután beszéltem a rendezővel, mindig megkeresem a rendezőt, ha leforgattam egy jelenetet. Érzem amikor találkozik a tekintetünk. "Ah, nem csináltam rosszul", pont ilyen érzés.

Kérdés: Ez a produkció 7 évvel a Battle of Wits készül. Milyen érzés, hog a tengerentúlon forgatsz a helyi csapattal?
CHS: Tiszteljük, megbizunk és vigyázunk egymásra. Én úgy érzem, hogy nagyon megérintett ez a szellem, hogy itt dolgozhatok velük és tanulhatok tőlük.

Kérdés: Munka közben, te látod a stábot akik nem láthatók szabad szemmel az emberek között.
CHS: Nincs bizalom, ha nincs tisztelet és odaadás az emberek között és a felelősségérzet már jön magától. Ez érzem, nem számít mit is csinálunk éppen, a legjobbat kell kihoznunk magunkból, őszinte szívvel.

Kérdés: A Super Junior 2005-ben debütált, most van 8. éve. Mire számítottál, amikor az SM-nél debütáltál?
CHS: Először csak híres akartam lenni, bármiféle cél nélkül. Csak akkor kezdtem el tervezni as jövőmet, amikor beléptem a céghez. Amikor készülök vagy csinálok valamit, sok mindent látok és sok emberrel találkozok, akikkel szeretetem volna találkozni. A céljaimat lassan tisztán látom. Most, még mindig a távoli jövőt tervezem.

Kérdés: A tagok akiket ismersz, mind botránymentesek. Ez azért van, mert jó az önfegyelmük?
CHS: A mindennapi életem stabil. Menedzsment.. a diéta menedzsmentre gondolsz?

Kérdés: Sokan azt mondják, hogy sok a kísértés a szórakoztató iparban.

CHS: Hát ez nem ugyanaz, függetlenül attól, hogy ez a szórakoztató ipar vagy sem? Azt hiszem ebben a világban mindenki ugyanazokat a kísértéseket érzékeli. Itt, ahol több a kísértés, mint máshol, csak fel kell készülnöd, hogy elhárítsd azokat.

Kérdés: Még sosem ignorált a nagyközönség a debütálásod óta?
CHS: Hálás. Sokan vannak akik elesett, azután, hogy híresek lettek majd a közönség is figyelmen kívül hagyta őket. Egy évvel a debütálásom után fogalmazódott meg bennem ez a gondolat. "Ez is el fog múlni." Ekkor mi nagyon népszerűek voltunk, de én ezt nagyon könnyedén vettem. Fent és lent ez nem fontos, légy hálás életed minden pillanatáért. Nem is olyan régen, Japánban voltam fanmeetingen és azt mondtam Donghae-nak, aki ott állt mellettem, " Néhány hónappal ezelőtt én nem énekeltem csak egyetlen egy rajongónak, de most megteszem."

Kérdés: Történt valami a közelmúltban?
CHS: Semmi különös. Sok gondolatot kiválogattam az éven. Komolyan elgondolkodtam, és sok dolog van amiért hálás lehetek. Ha nem vagy hálás, nem azt jelenti, hogy túl sokat akarsz. Az ambíciózus és a nagyravágyás nem ugyanaz. Ambíciózusnak lenni jó dolog, de az már rossz, ha túl sok a vágyad. Elfog jönni azaz idő, amikor a tagok harcolni fognak egymás között. Lesz idő amikor nem fogjuk érteni mások miért csinálnak bizonyos dolgokat. De még pozitívan gondolok erre, hálás vagyok, hogy ezekkel a barátokkal lehetek. Mindaddig, amíg a gondolkodásközpontom meg nem változik, de remélem, hogy ez nem fog megtörténni.
Kérdés: A Super Junior az első banda, akik al-csapatokkal is rendelkeznek Koreában. Ezekben az években sok volt a kudarc, de úgy néz ki, hogy ti mindannyian jól vagytok.
CHS: A tengerentúli rajongóink azt mondják, hogy motivációt és energiát kapnak a videóink által a nap végén. Ez azt jelenti, hogy a fellépésünk pozitív energiát sugároz. Ugyanez igaz a Super Junior-ra, minden tagnak megvan a saját hatása. De azért ott a versengés(közöttünk). Fogalmam sincs mikor kezdődött ez a fajta energia lett a csapat motivációja az előrelépéshez. Most jött el az ideje, hogy a Super Junior tagok erősítsék egymást.
Még egyszer köszönet a fordításért AnneG-nek :)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! AnneG és Sergely Enikő ugyanaz a személy :D

    VálaszTörlés
  2. ohhh :D nem tudtam :D bocsánat, akkor kijavítom :D ^.^ :D am nagyon jól fordítasz :)
    ~ Nóci

    VálaszTörlés