2013. júl. 7.

Waiting for Heechul

Sziasztok!
Mára gondoltam hozok egy Heechul bejegyzést, mert eddig nem sok bejegyzést posztoltunk Heechul-lal kapcsolatban.
Heechul 55 nap múlva újra csatlakozik a bandához. Ezt a kis időt már kibírjuk, ugye csajok? :)
Reméljük egyszer végre újra együtt lesz a Super csapat a teljes létszámában. :)
Frissek Heechullal kapcsolatban (képek):
Heechul 30. születésnapját hamarabb ünnepelte meg a barátjaival.



 Ahogy már említettük egy bejegyzésben Heechul csatlakozott Instagramhoz.

A Sungdong Cafeban említette meg Heechul, hogy ő nem szeretne egy újabb twittert létrehozni ( az előző fiókját törölte) helyette valami újat akar, az Instagrammot.

Tényleg megcsinálta. Június 30-án, megerősítést nyert, hogy az Instagram ID kimheenim néven futó fiók Heechullé. Ami még ezt alátámasztja, az, hogy a közeli barátjai  a B2ST Junhyung és Son DamBi is követi.

Heechul Június 23.-24.-én a barátaival.

Film nézés a macskákkal. Jobb oldalon van Heechul picit elbújva. :)
2013.06.28. Sungdong Cafe Heechullal- részlet az adásból. 
Heechul: Néhány nappal ezelőtt ittam Kyuhyun-ssivel. Beszéltünk a munkáról és egyéb dolgokról. Mi is beszéltünk Radio Starról. Kyuhyun megkérdezte fogok e vendég lenni a Radio Starban, erre azt mondtam, soha nem fogok oda menni, megígértem neki, mert ha elmennék oda, mi csak versenyeznénk. Azt mondta a vállalat, hogy nem szeretne versenyzést látni a tagok között. Az adás talán még vicces is lenne, de inkább kihagyom.

Fan: Szóval tetszik Mochi vagy Nine Muses?
Heechul: Ki az a Mochi? Mi az a mochi? Egy kis segítséget kérek. Rákeresek az interneten...

Heechul: Ó, Ez Henry-sii beceneve? Miért ez a beceneve? De Henry-ssi most ... / táncpróbán van és a Trap számot énekli/ Ah, nem tudom olyan jól a dal szövegét. Egyébként, ő egy aranyos dongsaeng, ő ezelőtt sok szöveget küldött nekem.

Fan: Milyen filmet láttál mostanában?
Heechul: Néztem... Mi is annak a filmnek a címe amiben Brad Pitt van? Megnéztem a World War Z-t B2st Young Junhyung-ssival és (néhány más sráccal) ezen a héten. Három sráccal néztük és a film vége ... egy kicsit furcsa volt, de megnéztük.

Fan: / Megmagyarázta, hogy miért a Mochi Henry beceneve/
Heechul: Wow, ők ezért adták ezt a becenevet neki. De srácok, hogy hívhatjátok így ... ez olyan... / megborzong / Nekem mi a becenevem? Universal star, Kim Bipolar, (ezeket a beceneveket többnyire koreai szurkolók mondják) ...

Fan: Nagyon szeretem az After School lánybandát!
Heechul: After School. Láttam a rúd előadásukat. Én vállalnám azt, hogy első katonaként gyakoroljam a rúdtáncot, leesnék, megsérülnék, talán még tovább kellene szolgálnom több hónapig a hadseregben büntetésbőlㅋ ㅋ ㅋ. De én jobban szeretem az Orange Caramel-t az After Schoolnál. Tetszett az After Schoolos "Bang" dal. Azt gondoltam: "Ó, annyira cool". Az After Schoolos "Bang", "Ah" volt a legjobb.

Fan: Te megünnepelted Kwon-ee születésnapját is? Te partyztál?
Heechul: Honnan tudod, hogy buliztunk? Te táncoltál velünk? De egyébként igen mi megünnepeltük a szülinapját.

Fan: Donghae elment az SNSD koncertra. Vártam rád! Olyan jó lett volna, ha te is jössz.
Heechul: Ez a személy tényleg a Google Translate-et haszálja. De egyébként, én tervezet, hogy megyek, de aztán meggondoltam magam. Nem lett volna jó ha rólam is készülnek képek...

Fan: Egy partyval fogjátok megünnepelni a születésnapodat?
Heechul: Gondolkodtam rajta, hogy összegyűjtöm a barátokat, de arra is gondoltam, hogy elég egy csendes összejövetel , mert mostanában sok dolog van....A PDnim (magasabb rangú tiszt) akkor kapna egy idegösszeomlást, ha a felettesei jönnének a kerületi hivatalból (mert van a baj.) Azt hiszem, csak megköszönnöm szüleimnek a születésem. De nem tudom, lehet majd összeülünk a barátokkal beszélgetni, aztán az estéből még kialakulhat buli is.

Ne feledjétek Heechul Születésnapja Július 10.-én lesz :) 

Waiting for Heechul!!

Forrás: kimheechulpetals.wordpress.com, sup3rjunior.com
Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése