2013. aug. 8.

Frissek :)

Sziasztok!
Egy időre megint eltűntünk, de ma hozok egy összefoglaló bejegyzést. :)

Super Junior Super Show 4 3D Premier ( Bemutatója) (képekben): 














Sukira Ryeowookkal:
2013.08.05.
Ryeowook: Amikor mi a szállodában voltunk. Kyuhyun és én együtt maradtunk (1 szobában). Mivel mi félősök vagyunk. Valójában azt mondták, hogy egy személy maradhat szobákban, de elhagyta a másik szobát, így az üres  volt 3 napig, mert nagyon félt egyedül. Kyuhyun azt mondta, hogy úgy érezte, valami mintha lett volna a szobában ... nem tudom, hogy melyik országban. "Ryeowooka ~ aludjunk együtt" könyörgött nekem. Nekem is volt egy furcsa álmom, így együtt aludtunk egy szobában mind a 3 nap alatt.
RW: A tagokkal néha tekézni (bowlingozni) megyünk, de én nagyon rossz vagyok benne. A tagok és vezetők tétet is raknak.. Shindong-ssi játszik a legjobban, és azt hiszem  Leeteuk-ssi is jó benne.

RW: Utálom  a strandot. A szemem árpát kaphat. Nem, minden alkalommal megyek  le a beachre (tengerpartra) mert árpát kaphat a szemem. Vigyáznom kell rá.~
RW: Szerintem Eunhyuk-ssi ma úszni fog. Azt mondta, hogy ő megtanul búvárkodni, megkért, hogy tanuljak vele együtt. Azt mondtam: "Buvárkodás? Azt hiszem, ez ijesztő ", mikor leugrott 1 méterről egy fotózás miatt, én nagyon féltem. (Eunhyuk) azt mondta, hogy továbbra is meg akarja tanulni, hogy hogyan kell merülni, bár a műsor már véget ért ~ Azt mondta, hogy nagyon jó érzés.

RW: Egyszer (vásároltam ruhát barátnőmnek). És én nem tudtam vizuálisan elképzelni! kkk A méretét nem tudtam meghatározni. Arra gondoltam, hogy ő olyan szögletes, de nem volt egyáltalán szögletes kkkk.
2013.08.07.

Twitter képek + Infók a fiúkról:
Siwon
Én butuska lányaim,akik csak rám várnak. Várjatok még egy kicsit, hamarosan vissza megyek.:^)
Egy fan twitter feltöltése Siwonról.
Siwon Hong Kongban volt egy film forgatás miatt. Meglátogatott egy éttermet ahol egy szemfüles rajongó leírta(megörökítette) Siwon tevékenységét/viselkedését a rajongókkal. Ezt lefordítottam nektek magyarra :)
Tegnap, ebéd után, Siwon elment valahová a film legénységével( tagjaival). Visszament a hotelbe 16:00 körül (helyi idő szerint).

Aztán Siwon autójának sofőrje azt mondta, hogy Siwon szeretne elmenni Saikungba, tengeri ételeket vacsorázni. Saikung valamiféle falu (vidék), amely egy nagy halastó mentén fekszik. Ők (Siwon és a stáb) este 6 órakor (helyi idő szerint) indult vacsorázni, bementek egy tengeri étterembe  ami a falu belsejében helyezkedett el.

Amikor megérkezett az étteremben, megkért minket, és más rajongókat "Szeretnétek, hogy együtt együnk?"
Azt mondtuk: "Igen."
Ezután Siwon válaszolt: "Nem. Bye bye (Viszlát). "Miközben mosolyogva. Hahaha. Csak kicsit kötekedett.
Az étterem egy kétszintes épület volt, azaz volt földszintje és első emelete. Siwon és stáb fenn az első emeleten 2 nagy asztalt foglaltak le. Tehát Siwon rajongói csapata maradt a földszinten, ott vacsorázott, mert egyikünket sem engedték fel az emeletre. Különben is, mi sem akartuk megzavarni a magánéletét.


A földszinten sok más rajongó is volt, akikkel együtt vacsoráztunk. Lol. Csak, hogy lássuk Siwont.
Siwon pár órát maradt az étteremben. Mi addig kint vártunk rá. Aztán hirtelen felállt és közelebb lépett az ablakhoz. Köszönt nekünk, utána pedig leült a székre újra.
Amikor kijött az étteremből, a személyzet azt mondta: "Ne lépjünk a papucsára." LOL. 

Aztán így szóltunk hozzá "好 靓仔" (Ho leng jai), ami azt jelenti, a "jóképű" kantoni nyelven. Azt válaszolta nekünk, hogy: "你 地 劲 靓女" (ni dei király leng Lui), ami azt jelenti, "Maga olyan szép" kantoni nyelven. A legtöbb rajongó felsikoltott ahogy meghallotta ezeket a szavakat. Haha.

Ezután Siwon vissza ment a szállodába ~
Összességében, jó hangulatban telt Siwon estéje. A vacsora alatt sokat mosolygott :)
Zhoumi 
Hiányzok? kkkk
Henry
Visszajöttem! Köszönet a sok embernek, akik kijöttek és lefotóztak engem! Hiányoztatok!
Donghae
Ügyes együttes a IVoice a 4. kislemeze, a "Love Song" Nagyon ajánlom mindenkinek ~ a dal nagy jó. Mindenki próbálja meghallgatni.
Sungmin
Kangin
Serona csirke, mennyi ideig is volt? Aha, én nagyon izgatott vagyok. Hányszor leszek izgatott ma kkk nagynénémmel emlékezünk a debütálásomra. I love you ~ ~
Super Show 5 Thaiföldön, a testem úgy néz ki, mint egy grill sült csirke kk Mondtam hogy túl sok az olaj kkk
Egyéb tweet

Thaiföldi képek (tweet képek)
Donghae twitter: Köszönjük ELF-ek.
Ryeowook tweet: Thai E.L.F, SJ Köszönjük :)
Siwon tweet


Forrás: sup3rjunior.com, twitter.com
Nóci

1 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Huuu milyen sok mindent hoztal, koszi a kepekert es a forditasokert... :)
    Milyen elegansak a fiuk, nagyon jol neznek ki oltonyben :* Wookie es Sungmin olyan edesek... jaj jaj Wookie itt egy egesz szerelmi haromszog van mar Kyuhyun-nal, Yesung hianyzik es akkor mar negyszog lenne.... :D Siwon a kis gonosz, szegeny ELF-ek, biztos szivesen ettek volna vele :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés