2013. máj. 16.

A kimaradt frissek :)

안녕하세요!

Bocsánat, hogy nem hoztam az utóbbi két napban semmit, pedig lett volna mit, de nem volt kedvem és más foglalt le. Viszont ma hozok mindent. ;)

Donghae tetoválása (SS5 Seoul) 


EunHae "I wanna dance" című albumáról:
A Super Juniorból Eunhyuk és Donghae kiad egy új albumot június 19-én. Hogy megünnepeljük az új album megjelenését, a duó tart egy nyitó rendezvényt Japánban július 4-én.
A jól ismert és imádnivaló EunHae páros első albuma "Oppa, Oppa" címmel jelent meg 2011-ben és természetesen nagy sikere lett.
Ennek a másodiknak a címe: "I ​​Wanna Dance", magába foglalja a címadó dalt, valamint egy további dalt, a "Love That I Need"-et. A 2. dalt Henry (Super Junior-M-ből) komponálta.
Nagyon cukik szerintem az így megcsinált képek, azért is hoztam ezt is nektek. :)
A fiúk emiatt voltak most Japánban, amiről lentebb láthattok is majd még képeket. :)


Donghae:
"In Japan ~~ :) oppa oppa ~" ~ "Japánban ~~ :) oppa oppa ~"


Eunhyuk:
"코코와 니혼데쓰"


Ryeowook:


Eunhyuk:
"야호 디즈니랜드!!!!!" ~ "Yahoo Disneyland!!!!!"


"쥐를잡자 쥐를잡자" ~ "Kapjuk el az egeret, kapjuk el az egeret"

"찍찍찍" /cincogás/


Siwon:
"With Rev.Chungmin Cho" ~ "Rev.Chungmin Cho-val"


Ryeowook:
"슈키라 완전 라이브 풍년이닷 ~!!!! FIX 정욱 오송이 나왔어용 ㅋㅋ 모두들 89.1 보라 고고 ~!!!!잘생겼다잉~오늘 ~~귀도 눈도 호강" ~ "A Sukira ma igazán tele van élő előadásokkal ~!!!! A FIX-ből JungWook és Oh Song-ee is feltűnik. Mindenki jöjjön a 89.1-re Bora (látható rádióadás) ~!!!! Szép ~ma~~ a füled és a szemed is egy időben."



Donghae:
"ELF Japan See u 2weeks later ~~:)
Have a sweet day :)
EunHae New song -I wanna dance-"
~
"Találkozunk két hét múlva japán ELF-ek ~~:)
Legyen szép napotok :)
EunHae új zene -I wanna dance-"


"I just got back from Japan ~~with Eun..." ~ "Most jöttem vissza Japánból~~Eunhyuk-kal..."



EunHae a Gimpo reptéren Koreában. 


Kangin tweet:
"날씨 예술이당 테라스 앉아서 바람쐬는데 오호 좋다 좋아~~~~좋다~~넘 좋다~~~" ~ "Az időjárás fantasztikus. Ülök a teraszon, és érzem a szelet. Oho Tetszik. tetszik ~~~~ tetszik ~~ Nagyon tetszik.~~~"


Sungmin musicale:

Puszy, Cathy

3 megjegyzés:

  1. En mar nagyon varom az uj albumot... Ti mit gondoltok a tetovalasrol, jol allna Donghae-nak egy igazi?? Nekem nagyon tetszik Eunhyuk uj haja, elosszor nem is ismertem fel...:P Biztos nagy siker lesz az uj album...Hajra Eunhae... :) Ja es ne feledkezzunk meg a tobbiekrol sem... nekik is mindent bele, teljen minnel gyorsabban az ido hogy ujra egyutt lathassuk oket... :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali:)
      Igen, én is, nagyon kíváncsi vagyok Henry alkotására is. :)
      A tetoválása? IMÁDOM :D állandóan tudnék gyönyörködni benne, szóval egy igazi is garantáltan jó lenne neki, bár egy ilyen nagy elég fájdalmas lenne :/ Eunhyuk haja is jó.
      Júniusba lépnek fel legközelebb, ha jól emlékszem most.
      Puszy, Cathy

      Törlés
    2. Szia :) A Tetoválással én úgy vagyok, hogy csak a kicsit szeretem :D Donghaen nagyon jól állt de nem tudnám elképzelni, hogy tartósabban rajta legyen egy tetkó. :D Még nem jött ki hivatalosan a dal de nagyon várom :D I wanna Dance lesz teljesen, ha kijön :D :D

      Törlés