2013. máj. 27.

Twitter képek és a Fanmeeting

안녕하세요!

Henry:
"NoizeBank after work!! wohoo!!! sounding beautifullll!!!! raining today though @genneo1 @isaachann @youngNeil510" ~ "NoizeBank munka után!! wohoo!!! szépen hangzik!!!! esik az eső ma, bár..."


Kyuhyun:
"데뷔 7주년이라는군!! 2006년 5월 27일 그 날도 비가 왔던것 같은데.. 7년 사이 참 많은게 변했습니다~^^ 근데 난 부산에서 오자마자 어딜 또 이렇게 바삐 움직이는가... 스트레스 ㅜㅜ" ~ "Ez a debütálásom 7. évfordulója!! Azt hiszem 2005. május 27.-én is esett.. Sok minden megváltozott ez alatt a 7 év alatt~^^ De egyébként megint rohanásban vagyok, pedig csak most érkeztem Busanból... Stressz ㅜㅜ" 


Sungmin blogfeltöltése:


De most inkább jöjjenek képek a találkozóról! :)
 Forrás: sup3rjunior.com

Egy videó :)

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Hat igen ugy latszik jol szorakoztak, de ha minden tag jelen lett volna meg jobb elveztek volna... :( Az elso kepen Kyuhyun olyan kis artatlan arcot vag, nagyon aranyos.. :) Koszi a kepeket!
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, szívesen ott lettem volna én is velük :) Hiányoznak a többiek, de hamar eltelnek az évek és hátha újra együtt lesznek :)
      Szívesen. :)
      Puszy, Cathy

      Törlés