2013. máj. 12.

Egy kis funny bejegyzés :)

Sziasztok !
Mára vicces képeket, giffeket hozok nektek :) Remélem tetszeni fog! ;D


Kezdjük egy "csajok" megőrültek giffel :D


Hajrá Ryeowook Oppa :D  
A csípő mozgás jól megy Eunhyuknak :P :D...
...és más is :D Nagyon cuki :)
1.kép: Ez azért picit durva :P Igaz, hogy nem valami  jó angolosok ( én sem vagyok az), de nekik olyan jól áll  ha picit kuszán fogalmaznak angolul :P Főleg  a Full Houseban ( érdemes megnézni!). :)
2.kép : Donghae ezeken a kis képeken nagyon cuki....:)

Néha olyan érzésed támad, hogy figyelnek? Nos Sungminnak is egy ilyen érzése volt.....:D.......Kyu ;D
A kép szövegének fordítása: Miért van olyan érzésem, hogy folyton figyel valaki?
1...2...3... Cukiság :D 

Rendetlen vagy Eunhaeval.... meghalsz! :D


Eunhyuknak egy kis segítség :D De most akkor melyikbe énekeljen? :D
Egy szexy mozdulat.... ha látsz egy szexy pasit ki kell próbálni :D
Zabálni való :D Grrr ;D

Mert én rossz (csintalan) vagyok. Wooki  :D XD 
ÁÁÁ... Nagyra nyisd a szád :D

Mára ennyivel búcsúzok :) Ha több vicces gifre, képre vagy kíváncsi katt ide. Ezen a honlapon nagyon sok viccesnél viccesebb kép van  :)

forrás:http://www.tumblr.com
Nóci

3 megjegyzés:

  1. Hat ez a tanc Ryeowook-tol nagyon tetszik, olyan egyedi, meg lattam egy hasonlot lejteni egy Oppa oppa fellepesen, talan te is lattad... mar akkor nagyon tetszett.. :) Hat Eunhyuk nem hiaba ” Dance Machine” minden tanc megy neki... :D A ”Cukisag”-nal mindeki hozta a formajat.. ”Miért van olyan érzésem, hogy folyton figyel valaki?” en nem haragudnek meg ha engem is Kyu figyelni.. :) A tobbi gif is tetszik, az utolso ha jol latom Leeteuk szulinapjan keszult, mikor a tobbiek sajat keszitesu tortaval leptek meg... Koszi ertuk, varom a tovabbi kepeket, hireket... :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igen Wooki tánca nagyon cuki és egyedi. Yesung is nagyon tud XD De imádni valóak mikor táncolnak a fiúk. Hmm... :) Kyu a kis Devil Maknae :D
      Örülök,hogy tetszett, majd még fogok csinálni ilyen bejegyzéseket, mert nagyon sok anyag van hozzá... :)
      Köszi a hozzászólást :)

      Törlés
    2. Szia :)
      Én szerintem tudom melyik Oppa oppa-s fellépésre gondolsz. :) Ryeowooknak is kis egyedi tánca van pont mint Yesungnak. :)
      Igen, tuti Teuk szülinapján készült. Szívesen ott lettem volna akkor. :) Na meg az arcát is szépen letisztítottam volna. ;)
      Puszy, Cathy

      Törlés