2013. máj. 13.

Ez-az :)

안녕하세요!

Mint a címből látjátok ma ezt-azt fogok nektek hozni. :)

Kezdésként jöjjön pár kép Siwonról a Changi Repülőtéren. Jól néz ki, mint mindig. *-*


Aztán ma Ryeowook mellett megint ott volt Henry egy darabig a Kiss The Radioban. Legelőször egy kis videót láthattok róluk, aztán képeket.


Ryowook tweet:
"89.1 슈키라 생방 송 중 ~~ 헨리와 함께 ~ 모두 놀러와요 ~^^" ~ "89.1 Sukira élő közvetítése ~~ Henryvel ~ Mindenki jöjjön és nézze~^^"
Hát nekem személy szerint nem sikerült néznem, pedig felmentem az oldalra, ahol szokták közvetíteni. Viszont felrakták Youtube-ra az egészet. Szóval, ha valakit érdekel szóljon és linkelem neki az oldalt. Én csak belenéztem, Henry sajnos csak az elején volt ott egy darabig.

Henry tweet:
"thank u all so much!! the food is soo good!! im so fullll hahaha" ~ "Nagyon köszönöm mindenkinek!! Az étel nagyon jó!! Teljesen tele vagyok hahaha"
Olyan kis cuki *-*


Eunhyuk tweet:
"I wanna dance!!!!!!!!!!" ~ "Táncolni akarok!!!!!!!!!!"
Én is, én is!!!!! *-*

És egy korábban felrakott képe:


Kangin tweet:
"쇼핑백이 너무 이쁘다 ㅋㅋㅋ반짝반짝 빛나네 ㅋㅋㅋ" ~ "A bevásárló táskák nagyon csinosak kkk ragyognak kkk"



Aztán Eunhyuk és Donghae az SM-nél.


Legvégül pedig Donghae-ről egy kép és egy rövid videó. *-*


Puszy, Cathy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése