2013. szept. 30.

Waiting for Leeteuk V.

안녕하세요!

Újra eltelt egy hónap, tényleg repül az idő, legalábbis én úgy érzem még most volt nem rég, amikor megírtam a novellát és már el is telt megint egy hónap. A következő 30.-ával pedig már egy év is eltelt a mi drága Oppánknak. Viszont nem tudom ti mennyire láttatok róla infókat, én sajnos nem bár az is igaz, hogy egyáltalán nincs időm bővebben a fiúk után kémlelni. :/ De már jó pár hónapja nem láttam, hogy fellépett volna a musicalben. Na de tényleg eltelik ez az idő is és újra a fiúkkal láthatjuk.
És akkor ha már ez szóba került ma sem készültem nektek nagy kaliberű dologgal, mert sajnos nem látok ki jelenleg a tanulnivalóból és a házi feladatokból, hanem összeállítottam egy képsorozatot, amiken a leaderünk van külön-külön a tagokkal. :)
Jó nézelődést! :)

Heechullal 

 Shindonggal

 Kanginnal

Siwonnal

Sungminnal

 Kibummal

 Hangenggel

 Zhou Mival

 Henryvel

 Ryeowookkal

Kyuhyunnal

 Yesunggal

 Donghaeval

Eunhyukkal


 Vegyes

Waiting for Park Jung Soo!!!

Puszy, Cathy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése