2013. jún. 10.

Apróságok

안녕하세요!

Bocsánat, amiért megint eltűntem pár napra, csak a tanulás lefárasztott és nem volt türelmem bejegyzéseket csinálni. Most se sok van, de mivel várnom kell a kedvenc sorozatom feliratára :( gondoltam összerakok addig egy kis frisst. :)

Az SM épületén Henry-ről vannak képek :)
Hát Magyarországon nem fogunk sajnos ilyennel találkozni :(

Egy rövid kis videó, Henry nagyon kedves a rajongókkal :)

Henry tweetje:
""정말꿈같아"the result of so many years in 1 cd. ㅠㅠ with @genneo1 !" ~ ""Ez olyan, mintha álmodnék" Sok évnek eredmény egy cd-ben ㅠㅠ @genneo1-val!"

Henry albumáról képek Itt!


Ryeowook és Henry. Nektek mi a véleményetek Ryeowook új hajszínéről?

Ryeowook, Henry, Shindong


Donghae tweet:
"Henry !! 화이팅 !!~ SBS 더 운 게 같 이 해 준 우 리 ELF 고마워^^ Love ya ~~" ~ "Henry!! Fighting!!   Az ELF-ek, akik itt voltak az SBS-en, köszönet nektek ^^ Szeretlek benneteket ~~"


Eunhyuk tweet:
Yoong-gal

"절친서현이" ~ "Közeli barátom Seohyunnie"


Leeteuk
További képekhez Katt!


Mára viszont búcsúzom is a következő két képpel, de megpróbálok többet jönni majd. :)

 Puszy, Cathy

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Koszi a frisset!!! :)
    Kedvenc sorozat? Megkerdezhetem hogy melyik??
    En is szivesen megfogtam volna Henry kezet... :D
    Ryeowook hajszine kicsit furcsa, nem is tudom eldonteni milyen szinu, nekem tetszik de en egy kicsit elfogult vagyok vele kapcsolatban... :P
    Es meg Yesung is itt van... :*:*:*
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szívesen. A Trónok harca :)
      Szőke és kékes részek vannak benne felül, ha jól rémlik most :) nem rossz mondjuk, csak még nagyon szokatlan nekem :)
      Igen, kis édes *-*
      Puszy, Cathy

      Törlés
  2. Ryeowook az ultimate biasom. Leírhatatlanul szép ezzel a hajhal *-* Bár mikor elõször megláttam hát csöppet meglepett. A lila remélem hamar kikopik a tetejébõl :P szõkeségem<3 <3 Nagyon szeretem<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      :) Én fel se ismertem először, amikor így láttam róla egy képet, igaz nem is néztem meg nagyon. :) Bár nekem ő is jobban tetszik barna hajjal, de lehet csak meg kell szokni így, kíváncsi vagyok meddig marad ilyen :)
      Puszy, Cathy

      Törlés