2013. jún. 28.

Összefoglaló azokból az eseményekből,hírekből amikről lemaradtunk a napokban.

Sziasztok!
Visszatértem egy összefoglaló bejegyzéssel, amellyel sajnos az érettségink miatt lemaradtunk (lemaradtatok).

A Super Junior Bejingbe (Pekingbe) megy a fan találkozóra és koncertezni.
Képek  a seouli reptérről, felszállás előtt.
Kyuhyun & Sungmin :)


Ryeowook új hajszínnel :) Nekem ez is tetszik :)
Minden jól áll neki *.*
A Super Junior kiad egy új lemezt a japán piacra Hero néven. A lemezen a legnépszerűbb dalok fognak szerepelni japán nyelven.Ezzel is szeretnék bővíteni a japán piacot és még több támogatót,fant szerezni.

Twitter, közösségi frissek:
2013.06.28.
Siwon tweet
Találkozunk hamarosan Peking. Két vetélytárssal...
2013.06.27.
Heechul megváltoztatta Instagamon a profil képét.
Sungmin Blog feltöltés
Mikor még a nemzeti színházban készültem az előadásokra
Mikor még szőke hajam volt...k
Az én hasfelmetsző Jackemet imádom
Újra a színpadon szeretnék állni
(Szeretnék) Egyre többet és töbet tanulni
és sokkal, sokkal jobban csinálni
Ah~ Kár...
Kangin tweet kiírása
"Ah éhes vagyok.Vágyok egy kis éjféli nasira, de senki nem eszik velem.Aho~ éhes,éhes éhes."
Egy fan feltöltése: Kangin az étteremben ^.^
Outsider , OkCheol-ee hyung, az új albuma, a napokban olyan érzésem volt mint amikor a hadsereg öltönyeit hordtam. Hyung, remélem az album jól sikerült~ ~ ^ ^ 
MBC Shimshimtapa Official Feltöltése - Shindong
 SMTOWN GLOBAL Henry énekelt a fanokkal Koreában
SM Town Official Facebookos feltöltése Kyuhyun & Henry 
Ryeowook tweet 
Kaengsooval (és) Jjongddaval~studió kép ami 06.26.-án készült
Torta, Eunhyuk-hyung utálja mikor nem tud róla(lemaradt valamiről)ㅋ ㅋ ㅋ
Köszönöm~ Hyungok igazán megérintettetek( jó hatással voltatok rám) ~!!
Szeretném, ha valóra válna /a kívánságom/~
Mindenki harcoljon ma is ^^ ( fighting for today too )
A Sukirában Ryeowook új hajszínnel mutatkozott. Egy videó a tegnapi adásról.:
Katt!
Henryről egy Sukirás videó még 2013.06.10.-ről. Nagyon aranyos *.*
Siwon a Weekender (Singapore) Magazinnak adott Interjút és ez tegnap (06.27.-én) jelent meg.

2013.06.27. Trapp M!Countdown, Henry:


















2013.06.23 Henry a Yeouido Fan találkozón:




Hangengről & Kibumról friss képek:
A kínai reptéren
Hangeng :)
Hangeng autogramja :)
Párizsi reptéren.
Kibum a filmje forgatásán.
2013.06.22. Kangin & Donghae a Lotte Duty Konferencián/ Eseményen/ Jakartában:

 
  
 
 
 

















2013.06.27. MBC Super Show 5 Dokumentum filmek:
 Ezen az oldalon találhatjátok :) A fiúk nagyon cukik a videókon.... *.*

2013.06.26.  Gangnam Tourisztikai Információs Center Nyitóünnepsége – Eunhyuk:



















Forrás: sup3rjunior.com, google.com
Nóci

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    En mar nagyon vartam a frisset... igaz kicsit megkesve irok, de a legfontosabb hogy nem felejtettem el... :)
    Kezdjuk Wookie-val, jaj hogy milyen cuki az uj haja, vagyis inkabb ugy hogy a sok uj haja... o meg akkor is aranyos mikor epp eszik, olyan joizuen evett hogy meg en is megkivantam... :D
    Azt hiszem, hogy en egyre jobban megszeretem a kis Henry-t, nem tudom hogy miert, de most igy erzek.... :*
    En mar mondtam egyszer hogy nekem nem tetszik Kangin szoken, szerintem nem all neki olyan jol...de na, lehet neki tetszik..
    Na en nagyon kivancsi vagyok az uj lemezre, es foleg hogy meg Yesung is ott volt... :*
    Koszi az uj bejegyzest, csak igy tovabb... :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
  2. :) Köszi a komit, igen Kangin hajszíne szerintem sem a legjobb de így is cuki *.* :) A lemez infókat majd folyamatosan hozzunk az oldalra ;)~Nóci

    VálaszTörlés