2013. jún. 1.

Twitter üzenetek és SS5 :)

안녕하세요!

Ma legjobban a twitter-ről fogok hozni dolgokat, de egy két egyéb is előfordulhat. Mint például kezdésként képeket nézhettek egy másik oldalról (nincs kedvem leszedegetni ezért csak a linkeket hozom)
A reptéren Katt
Az indonéziai fellépésről Katt

Eunhyuk valakivel, vajon mit nézhetnek a fiúk? :D


Donghae és Eunhyuk *-*


Sungmin blogfeltöltése:
Cím: Nehéznek érzem a testem
Szöveg: A testem nem hallgat rám...
Hány órát töltöttem az ágyamban, mint most is...
Huha~ Felébredek most, és ma megint...


Kyuhyun:
"안녕하세요. 조규현 승객입니다~ 조금 있다 정오 12시에 황성제 Project Super Hero의 제가 부른 '사랑 먼지' 가 공개 된다고 하네용!! 듣고있어요! ㅋㅋ 전 자카르타 가고 있을게요^^" ~ "Helló, ez Cho Kyuhyun utas. Hamarosan, délben, "Love Dust"-ot fogom elénekelni Hwang SungJae Project Super Hero, most jelent meg!! Most hallgattam meg! ㅋㅋ és fogom hallgatni az úton Jakartába ^^"


Yesung:
"ELF 잘들지내나~ 내가지켜보고있다구 ^^ 5월6일 미안한마음을담아 선물하나올려!" ~ "ELF-ek hogy van mindenki?~ Én figyelek rátok ^^ Sajnálom a május 6.-i esetet, így küldöm ezeket a képeket bocsánatkérő ajándékként!"


Kangin:
"오호 슈퍼쇼5 자카르타 도착~~~내 옆에 누굴까요 ㅋㅋㅋ" ~ "Megérkezett a Super Show5 Jakartába ~~~ Ki van mellettem? ㅋㅋㅋ"

"리허설 신동 기절 ㅋㅋㅋ" ~ "Shindong elájult a próbán ㅋㅋㅋ"


Siwon:
"my brother from another mother. IM SO PROUD OF YOU!" ~ "Testvér egy másik anyától. NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁD!"


Hangeng:
Happy Children's Day!Have a wonderful time!" ~ "Boldog gyerek napot! Csodálatos idő van!"


Ryeowook:
"슈퍼주니어는 리허설 중 ~~^^ 시원 규현 신동 려욱 은혁 in Indonesia ~* have a fun" ~ "Super Junior a próbák közben ~~^^ Siwon, Kyuhyun, Shindong, Ryeowook és Eunhyuk Indonéziában ~* szórakozás"


Yesung:
"슈퍼쇼5 인도네시아 대박 !! 고마워 ELF^^" ~ "Super Show5 Indonézia, daebak (~Ez az!)!! Köszönöm ELF-ek ^^"


Donghae: 

"Super Show5 
자카르타공연 끝!! 
내일 또 만나요 ^^" 
~
"Super Show5
Véget ért a show Jakartában!!
Holnap találkozunk ^^"






Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Koszi a kepeket!!!
    Yesungtol elfogadjuk a bocsanatkerest, es koszonjuk az ajandekot... :* Ugy latszik az ELF-ek hianyoltak Indoneziaban. :(
    Kyuhyun kicsit faradtnak tunik, szegeny biztos nem sokat aludt. A Shindong kepet nem nagyon ertem, kicsit vicces az a poz... :)) A Donghae-Eunhyuk paros most is tarolt a kepekkel, nagyon jok a kepek... :D
    Es koszi a szerkesztett kepet Leeteuk-rol, nagyon tetszik.... :*:*
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem is hiányzik :(
      Igen azt én is néztem, hogy Kyuhyun elég fáradtnak tűnik. A Shindongos képet pedig én se nagyon értettem, de vicces pózban van :D
      Ohh nagyon jók lettek azok a képek *-*
      örülök, hogy tetszik :)
      Puszy, Cathy

      Törlés