2013. jún. 4.

Henry üzenete

안녕하세요!

Sziasztok! Henry vagyok!

Helló!!! Ez tényleg én vagyok! Mindenki jól van?!?!
Hiányoztatok!!! hehehehe
Holnaptól kezdve elkezdek a Trap-en tevékenykedni. Emlékeztek arra, hogy mit mondtam a seoul-i koncert alatt??? Rengeteget gyakoroltam, hogy betarthassam az ígéretemet, szóval ha nem támogattok, magányos leszek.. ㅠ Ideges vagyok, amiért ezúttal ezt egyedül csinálom a hyung-ok nélkül ㅠ ㅠ Kérlek, támogassatok nagyon. Veszek nektek ételt^^ szív ke hehehe kekekekeke

Sajnos nem tudom, mit ígért, gondolom valamit az albumával kapcsolatban, de nagyon édes az üzenete. *-*

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Biztos izgul hogy egy szolo albumot ad ki... de biztos betartja az igeretet(en sem tudom mi az). Az uzenete tenyleg edes. Most mar csak ki kell varjuk az albumot... :) Koszi a forditast!
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de ahogy hallgattam a kis részleteket jó számok lesznek :) Felnőtt a kis maknae :D
      Szívesen :)
      Puszy, Cathy

      Törlés