2013. jún. 30.

Waiting for Leeteuk II.

안녕하세요!

Én is megjöttem a szünetből, hogy megcsináljam a szokásos waiting-es bejegyzést, hisz egy újabb hónap telt el. Hamarosan pedig frissekkel is fogok jönni, csak még össze kell kaparnom magam, mert belustultam teljesen.
Úgy döntöttem most videókat fogok hozni Leeteukról, mert sajnos a fordítás, amit terveztem az az egész mára maradt volna, ami túl sok egy napra, szóval most csak lightos lesz és következő alkalommal hozok nektek fordítást. ;)


Kissé szomorkásabbak 

Waiting for Park Jung Soo!!!

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Na, meg egy honap eltelt... meg meg meg gyorsabban akarom hogy teljen, mindenkit vissza a katonasagbol... :D
    Hat igen a mi kis szexi leaderunk nem semmi, meg aztan cukisagbol sem szenved hianyt... :*
    Szoval csak annyit, hogy VARUNK VISSZA!!!!
    Koszi a vidiket!
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szívesen, legközelebb több mindent hozok majd. :)
      Semmiből se *-*
      Puszy, Cathy

      Törlés