2013. jún. 4.

Barefoot Friends hírek és Kyuhyun, Hangeng friss

Sziasztok!

Vissza tértem egy kis fordítással és képekkel. Az elmúlt napokban újabb ELF-ek csatlakoztak hozzánk, ennek nagyon örülök ;D Szerencsére egyre többen követik a bejegyzéseinket. :)

Barefoot Friends:

Eunhyuk részt vesz egy sorozatban a neve "Mezítlábas barátok". A forgatás megkezdődött erről már mutattunk nektek képeket, most pedig egy cikket fordítottam le és képeket is hoztam a forgatásról.

Május 26.-án  az SBS számos programot tervez, többek között a "Barefoot Friends" epizódját fogja sugározni, amelyet Lee Hyori készít különleges vendégek megjelenésével/segítségével. Ő beszélt a show állandó tagjaival a show részleteiről, amikor ő tett egy megjegyzést Kim Hyun Joong-ra " Nemrég láttam, hogy megváltoztatta a stílusát." Ők azonos ügynökséghez tartoztak régen.

Lee Hyori folytatta, " Mond meg nekem !" a férfi kissé ügyetlenül válaszolt " Nem, én nem változtam". Lee Hyori újra megemlítette, " De én láttam egy olyan interjút amiben más volt a stílusod." Kim Hyun Joong gyorsan válaszolt: "Nem, nem "

Super Junior Eunhyuk szellemesen válaszolt a szócsatára. "Szóval, Kim Hyun Joong azt mondja, hogy az ő ideálja a régi önmaga." A kiemelt vendég ezzel rúgást mért Joong-ra (a komival). De a forgatáson mindenki nevetni kezdett.
Kyuhyun:

Super Junior Kyuhyun rajongók örüljetek! Nemrégiben Kyuhyun újraértelmezte a Bubble Sister's slágerét a "Love Dust." A track (album) egy része a "2. Line Up"-ból lesz, amely producere Hwang Sung Jae, projekt albuma "Hwang Sung Jae Project Superhero."

Az első "Hwang Sung Jae Project Superhero" 2012 áprilisában jelent meg. A projekt album vissza emlékezik Hwang Sung Jae 15 éves évfordulójára.

"Love Dust" -t még 2006-ban hozta létre Hwang Sung Jae. Ez volt a címadó dal a Bubble Sister's második hivatalos albumának, a "Ready For Soul"-nak.

Kyuhyun változatában a "Love Dust", május 31-én jelenik meg a különböző online zenei honlapokon. Kyuhyun énekét mindenki felismeri, hisz ő a drama király. (Ezt úgy értik, hogy sok koreai drámának énekelte a főcímdalát, így az emberek már ismerik és elismerik a drámák zenei track-ének királyául.) Jelenleg rendszeres MC  a SBS "Radio Star-ban."
Hangeng:
L’OFFICIEL ‘Marry Me!’ Esküvői Időszak Megnyitó Ünnepség (Shanghai) 






Hangeng a ‘So Young’ Film szereplőivel és Vincent Choi-val

Forrás: sup3rjnior.com
Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése