2013. jún. 13.

SS5-ről, High School Musical Ryeowookkal, Kibum,Twitter...stb.

Sziasztok!

Az MBC az SS5-ről forgatott dokumentum filmet, mikor Braziliában voltak a srácok. A videókat itt találhatjátok.  KATT! ( Nagyon cukik, a harmadik videóban nagyon vicces az Eunhae páros kis pofozgatása/játszadozása) *.* :D Amint lesz angol fordítása, hozom a magyart!! :)

2013.06.12. High School Musical Sajtótájékoztatója és Bemutatója (főpróba):













Twitter feltöltések:
Ryeowook
Kevin-eenel. Hosszú idő után, most találkoztunk ~~~~♥ Szeretlek, barátom~!!!! Kya kya

+ Sukira képek

Shindong Hyung-tól kaptam ezt a gördeszkát. kya kya, Köszönöm~^^

Kyuhyun
Keményen dolgoztak. Köszönöm és köszönöm! Majd látjuk újra egymást ㅜㅜ!!
Nem számít hogy hol vagyunk, mi együtt leszünk!Mindenki egyként harcoljon! /Fighting to every one of us/

Shindong
MBC Shimshimtapa twitter feltöltése


Shindong twitteren megosztotta az After School lány banda
új videó klipjének előzetesét is " First Love".
" A legjobb előadás egy lány csapattól! Nagyon várom... kérem! Én
komolyan nagyon remélem, hogy megmutatjátok ( az igazi teljesítményeteket)
és a zenei hozzáértéseteket!"

"Summer Snow" Sungmin és egy szereptársával még 06.04.-én

Henry
M net M count down twitter feltöltése:
Super Junior M Henry’s solo debut! Please anticipate for the violin performance! At 6 o’clock!
~ Super Junior M-es Henry szólóban debütál! Kérünk nézd meg a hegedű előadását! 6-kor!
Videó az előadásról:

Kibum a színészi karrierjét építgeti. Megkapta a "Lucky Tempo" film szerepét. Már megkezdték a forgatást. Reméljük nagy siker lesz a premieren és baleset mentes lesz a forgatás. :)




















Forrás : sup3rjunior.com
Nóci

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Koszi a frisset!
    A videok nekem is nagyon tetszettek, olyan cukik... Sungmin hajan latszott hogy nemreg kelt... :))
    Most mar egesz megszoktam Ryeowook hajat es most mar nagyon tetszik..:*
    Shindong gordeszkakat osztogat?? mintha Siwon is kapott volna tole... :) Kibum filmjerol mar halottam majd biztos belelesek abba is... :P en is remelem hogy minden rendben lesz a forgatason...:)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)Nekem is kellet egy kis idő mire megszoktam Ryeowook új hajszínét :D, olyan áfonyás hatása van a hajának :D :D hát már Sungminnak is adott gördeszkát, nem tudom hogy miért :D Ezt még nem láttam sehol leírva, de lehet,hogy mivel itt a nyár, a jó idő van, lehet önfeledten gördeszkázni :D ( bár elég veszélyes egy játékszer. Már próbáltam én is megtanulni XD, de miután sikeresen megölelgettem a betont nem próbálkoztam tovább vele XD Maradok a rollernél, biciklinél) :D
      Én is tervezem, hogy meglesem majd Kibum filmjét vagy olyan sorozatot amiben szerepel. :)

      Törlés