2013. jún. 6.

Waiting for Yesung I.

안녕하세요!

Ahogy megígértem itt vagyok ma, hogy hozzak Yesung-ról egy bejegyzést. Volt egy nagyon jó ötletem, viszont időm sajnos az nem :( ,de legközelebb már lesz, szóval akkor megcsinálom. :) Plusz tegnap este befordulós hangulatomban gondolkodtam egy pár szösszenetből álló egyperces novella féleségen, de végül nem csináltam meg. Most azért írtam le, hogy ha kíváncsiak vagytok rá, akkor a következő alkalmak valamelyikekor arra is sort kerítek. :)
De ma képeket hozok, gifeket, videót és egy rövid kis fordítást, ami eddig erre az oldalra még nem került fel, pedig Yesung bevonulásával áll kapcsolatban. 


Legelsőként jöjjenek képek a gyerek Yesung-ról. Nagyon édes volt, ahogy mái napig az. :)


 Yesung és a 'családja' :)


 Képek *-*

You! Wait for me!!

 Gifek *-* 

Kis cseles :D


Március 27-én, Leeteuk Seoulban a Military Manpower Administration’s 10. éves katonai ünnepségen részt vett és Yesung-nak a következőt üzente:

„Amikor szolgálaton kívül voltam, bármit ehettem és tehettem, amit akartam. Miután besoroztak rájöttem, hogy boldog voltam és értékelni kezdtem az összes kicsi dolgot. Arra is rájöttem, hogy sok értékes ember van. Yesung hamarosan be fog állni és én el akartam mondani neki, hogy legyen erős. Tudom, Yesung most ideges, miközben azon töpreng, hogy jól fog-e teljesíteni. De én is ugyanígy voltam, és mindenki meg tudja csinálni. El akarom mondani Yesung-nak: ’Yesung légy erős és add magadból a legjobbat Super Junior tagként addig, amíg van időd a bevonulásig’”

És még találtam két nagyon hasonló szöveget, így fogalmam sincs, hogy az angolra való fordítás miatt, vagy bizonyos fordításoknál kieső dolgok miatt, vagy miért különböznek és hasonlítanak nagyon. Viszont mivel azokat is lefordítottam hozom őket is.

„A mi tagunk, Yesung készen áll a besorozásra. Sok mondanivalóm van neki, hogy bátorítsam. Őszintén, Yesung most nehéz helyzetben van, azt mondja, úgy érzi, nem tudja, hogyan tudna továbbélni. Nekem szintén voltak ilyen gondolataim, de ha egyszer idejössz, akkor rájössz, mindenki meg tudja ezt csinálni. Habár a mi Yesung-unkon látszik most, hogy nincsen jól, rá fogsz jönni, hogy az időt mindenki érzi, de az idő nagyon gyorsan telik. A bevonulás előtt Yesung nagyon keményen dolgozott minden időbeosztása szerint. Szóval miután jössz, csak dolgoznod kell keményen és tanulnod és minden rendben lesz. Yesung-ah, ülj fel és érezd jobban magad!”
„Azt akarom mondani Yesung-nak: Fel a fejjel!” mondta Leeteuk. „Én biztos vagyok abban, hogy Yesung szellemileg és testileg is gondterhelt, miközben azon töpreng, hogy képes lesz-e jól teljesíteni. Nekem szintén voltak ilyen gondolataim, de amint egyszer itt vagy, rájössz, hogy mindenki meg tudja ezt csinálni. Tehát Yesung, ez igazán szerencsétlen helyzet, mikor most látlak téged, de amint beállsz, el fogod kezdeni sajnálni azokat, akik még nem voltak a hadseregben és az idő gyorsan el fog telni.”

Ebben a videóban szintén benne van Leeteuk beszéde, ami megint hol eltér kicsit valamelyik előzőtől, hol megegyezik. :) De az egész videó nagyon jól el lett készítve szerintem.

Waiting for Kim Jongwoon!!!

Puszy, Cathy

4 megjegyzés:

  1. Mar vartam 6-at, de ha belegondolok hogy meg csak egy honap telt el... :( Az elso videoban olyan kedvesen mosolyog es olyan szepen elenekelte a dalt... :* O hat mar kiskoraban olyan kis cuki volt nem is csoda az ahogy kinez most.. :) Az aki a allatokat ennyire szeretni rossz ember nem lehet..:* Egy kis vetkozes is belefer... :D (Ryeowook milyen fejet vag mikor elkezd vetkozni, mintha azt gondolna, na ezutan en jovok, Ur Isten mit csinaljak... :*) A vegen pedig a szomoru dolgok, legalabb a video felviditott... :)
    Koszi a forditast es a kepeket!!!
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, de Leeteuknál is már eltelt sok idő, pedig az is olyan, mintha még csak most lett volna. :)
      Az állatokkal kapcsolatban nekem is ez jutott az eszembe. A kutyusai is imádnivalóak, pont mint a gazdi *-*
      Érdekes gondolat :D Nekem inkább az jutott az eszembe, hogy "Jajj ne, már Yesung is kezdi..." Pedig hát ők is mutogathatnák magukat, nem értem miért szégyellősek, hiszen mindketten jól néznek ki. :) De hátha megéljük egyszer azt a pillanatot is ;)
      Hát igen, nem is én lennék, ha nem mindig a végére pakolnék szomorúakat. :) Igazából engem a videó második fele mindig elszomorít. :(
      Szívesen :) Óhh és a betűs játék most elmarad, de majd a következőnél megcsinálom :)
      Puszy, Cathy

      Törlés
  2. Hat majd csak eltelik valahogy...:( A te gondolatod is jo...:D de hogy mi jart akkor a fejeben csak o tudja...:) Igazad van nics miert szegyenloskodni, megaldotta az Isten oket mindennel szoval nyugottan lehet mutatni... :P
    Igen a masodik fele kicsit szomoru, de vigasztalodjunk az elso felevel... :) Ohhh a betus jatek, pedig mar ragyurtam, de majd legkozelebb...:D
    Puszi,Edina...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én is kitaláltam, sőt jó pár ötletem is támadt némely betűhöz, de aztán elfelejtettem beírni a bejegyzésbe, és nem volt kedvem módosítani sem. :) Meg arra gondoltam, hogy ha addig csinálok más játékokat, hátha többen részt vesznek majd :D
      Puszy, Cathy

      Törlés