2013. jún. 11.

Frissek

Sziasztok!
Ma  a twitterről fordításokat hozok.

Henry twitter:
Hello!so busy lately! have you guys been watching my performances?what do you think about it?do you like it?i didn’t forget you guys!I will keep working hard!~ Hello , annyira elfoglalt vagyok mostanában! Ti srácok néztétek az előadásomat?Mit gondoltok róla?Tetszett? Nem felejtettelek el titeket,srácok! Keményen fogok dolgozni továbbra is!
Köszönöm fanok, szeretlek titeket!




Ryeowook tweet:
Thank you MingDJ ^^ stick to 89.1(,) Younghee-noona(,) Taehoonnie(,) MingDJ (and) Ryeonggu ♥~ Köszönöm Ming DJ^^ ragaszkodok a 89.1/MHz-hez/Younghee-noona,Taehoonnie, MingDJ és Ryeonggu♥

2013.06.11-én a Sukira vendége Sungmin volt. Erről van is egy fanvideó. :)
Sukira fordítása :):

Ryeowook: Ettem ma ebédkor bibimbap-ot. Tagokkal a koreográfiát gyakoroltuk majd össze ültünk egy körbe és együtt ettünk, a bibimbap rossz ízű volt.

Ryeowook hangsúlyozta, hogy szerinte most ő úgy néz ki, mint egy fokhagyma.

Ryeowook bemutatta az ajándékba kapott karkötőjét, ami Donghae-nek is tetszett.

Sungmin: Japánba mentem ma, amint megérkezett Japánba, gyakoroltam tagokkal ~Majd még vissza megyek a musical előadás miatt Japánba, egy hétre. Sok szeretet kaptam ismét.

Hogyan ártott magának Sungmin ...

Ryeowook: Másnap volt egy esemény amire elmentünk. Gyakoroltunk egy rendezvényre és a japán mv koreográfiát is gyakoroltuk. Sok gyakorlat miatt mindenkinek részt kellet vennie~ Shindong-ssi adott mindenkinek egy gördeszkát. Sungmin a szünetben gördeszkázni próbált de elesett vele. Sajnos így sérült meg.

Sungmin: Nem úgy néz ki Ryeowook-ssi haja, mint egy fokhagyma?

Ryeowook: A tagok nem mondták ezt eddig.

Sungmin: Úgy nézel ki, mint egy fekete (fokhagyma) kk miért nem jöttél a külső csomagolásod nélkül?
(Koreában van egy "fekete" fokhagymának hívott növény ami igazából olyan lilás árnyalatú ㅋ ㅋ)

Ryeowook: Megőrülök néha Heechul-ssitől! Ő olyan hangos.A szobája az enyém mellett van, és átszűrődik a bc( számítógépes) játék hang .. Már beszereztem 40 füldugót amik egyszer használatosak kkk

Sungmin: Én valójában azt tervezem hogy ide jövök 10:00-re, így korábban indultam el hogy ideérjek egy óra alatt. Tehát most nagyon fáradt vagyok... heh.

Ryeowook: Akkor gyere véletlenszerűen ( akkor amikor csak szeretnél) ~ Nem fizetnek Eunhyuk-ssinek mégis gyakran itt van.

Ryeowookról régebbi Sukirás képek:

Shindong twitter:
me(,) who fits well with great actors!! I am such a person!!! ㅎㅎ cuties!!! Grow up even prettier and kind!! ㅎㅎ~ Én aki jól illik a nagy színészekhez! Én egy ilyen ember vagyok! Cicák (cukik)! Nőj fel, hogy még szebb és kedvesebb légy!

Exo-M-es Lay-jel SBS Inkigayon

Donghae twitter:
SuJu is cheering for you!! South Korea, fighting !!~  A Suju is ujjongott miattad! Hajrá Dél-Korea, harc!!
Forrás: sup3rjunior.com
~Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése