2013. jún. 15.

SS5 Hong Kong + Twitter

Sziasztok!
Ma az SS5 Hong Kongi megállójáról hozok képeket és a friss twittereket is hozom :)

Twitter friss:
Siwon

Hong Kong nem tudok várni.
Siwon is kapott gördeszkát Shindongtól.

Kangin
Nem tudtam aludni, így elmentem sétálni a kollégiumi 
sétáló ösvény körül, csak egyedül oho ez így jó ~ ~ ^ ^
Zhou Mi Weibo feltöltése
Köszönöm, Chek  Lap Kokban vagyok (gyertek megnézni az SS5-öt)

Eunhyuk

Yesung hyung én viszem a WhyStylet, miközben
megyek Hong Kongba.
Shindong
Fiúk, ciklusa van Han folyónak! ㅋ ㅋ Amikor azt mondták, hogy egy fényképet szeretnének velem, nekem nagyon nehéz végig tartani a levegőt, hogy jól néz ki a képen! ㅋ ㅋ ㅋ
Yesung Twitter feltöltése
Az én Dongsaengemmel a hétvégén!
Super Show 5 Hong Kong! Fighting!
The Grand Place tweet




Hong Kong Super Show 5 megállója:
Reptéri felvételek










A koncert helyszíne

A koncertről képek
( Majd később több kép is lesz, egyenlőre ennyit találtam) 
Kyuhyun *.* 


Huha :P *.* De sexy :P







Kangin és Eunhae játszadozása a színpadon avagy 
pusziljuk meg Donghae-ssit :D :)




Hangeng " So Young " film plakátja
Forrás: sup3rjunior.com
Nóci

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Koszi a frisset!!!
    Eunhyuk ma is hozta a szexy formajat... :* Ja es persze a cukisagot sem felejtette el, olyan aranyosak amikor puszilgatjak egymast... :D
    Ohhh nem is tudtam hogy Yesung otthon volt... :) jo latni ot es hogy nem valtozott... :*:*:*
    A temeszetesen a tobbiek is nagyon aranyosak... :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igen én is imádom nézni ahogy játszadoznak és puszilgatják egymást :D :3 Yesung *.* picit üres nélküle a színpad :( hiányzik a hangja is... :/

      Törlés