2013. jún. 3.

Sungmin és még két apróság

안녕하세요!

Sungminnak volt egy kisebb balesete a reptéren, ami tekintve, hogy a lába biztos nem jött rendbe egyáltalán nem volt szerencsés.
Mi is történt?
Sungminnak jó kedve volt... De egy rajongó kamerájának a fedele leesett a földre, Sungmin nem vette észre és véletlenül rálépett, és elesett rajta. Utána nem tudott felállni. Először Zhoumi a derekánál fogva próbált neki segíteni, de még mindig nem tudott felállni, végül egy biztonsági személy vitte ki az autóba. A vezetők és a SuJu tagok mind nagyon dühösek voltak.
 Szegény :( Reméljük már jól van és most már rendbe jön teljesen a lába, nem történik vele semmi más.


De jöjjön egy vidámabb videó Sungmin-ról és Kyuhyun-ról. Katt ide, mert nem tudom berakni :/


Aztán pedig Kangin-ról és Kyuhyun-ról képek.:)

Puszy, Cathy

3 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Jujjjj szegeny Sungmin... :( Igy meg tovabb fog tartani mire rendbejon... :( Hat nem is tudom mit is mondjak en is duhos lennek a helyukben... Hat a videotol jobb kedvre derultem, nagyon aranyosak. :* Ez igen Kangin, jobban szeretem igy mint szoken... :) Hat es Kyuhyun... :*
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      :( De most már hátha kipiheni magát otthon rendesen... Igen, én is megértem őket.
      jól néznek ki :)
      Puszy, Cathy

      Törlés
    2. Sziasztok! Szegény Sungmin, én is úgy sajnálom... múltkor is kiírta Tweetre hogy fáj a lába :( most pedig óóóóó :( én nagyon elszomorodtam, de a videótól sikerült felderülnöm picit :D Nagyon felszabadultam táncolnak :D Kyu is nagyon cuki ;D

      Törlés