2013. jún. 8.

Sukira with Siwon

Sziasztok!

A Sukira 2013.06.07.-es adásáról hozok képeket és fordításokat. Ryeowook vendége Siwon volt ( aki nagyon jól nézett ki most is, mint mindig ;D).


A Sukirában a téma Siwon szerint a  “연애학 개론” (Bevezetés a társkeresésbe) volt, amelyben ők 
"szerelem leckéket" adtak és kibeszélték a témát.
Ryeowook: " Tegnap az EXO-s DO-val beszélgettünk a Sukirában az SSTP-ről. Csak néztem őt és sírtam a boldogságtól ㅋㅋ."
Ryeowook: "Shindong-ssi és én valóban tervezgettük, hogy DO-ssit zavarba ejtsük a (Sukira  SSTP témával). Ő azonban nagyon értelmes módon válaszolt vissza nekünk ^ ^ 
Ryeowook: "Nagyon meglepődtem, amikor jöttem ma. A számon kicsúszott, hogy "Hé!" Körülbelül 10-szer is, többször mint máskor. Super Junior-os arcot láttam ma ismét .. Tegnap, Eunhyuk-ssi volt itt. És az ő Super Junior-os arcától is meglepődtem kkkk ... Vissza fogunk térni a hirdetések után. "
Ryeowook hirtelen megkívánta a szilvát ㅎ ㅎ
Ryeowook: "Donghae-ssi tényleg szereti szilvát ... ő sokat eszik belőle. Egyszer gyorsan ettem (a szilvát) és  megfájdult a gyomrom tőle. Azt hiszem, a szilvával nem vagyok jó párosítás. Donghae-ssi szereti a legjobban. "
Henry: "Pppppp péntek van!"
Ryeowook: "Te nagyon izgatott vagy. Nem tudom, hogy azért vagy izgatott:  mert péntek van, vagy netalántán azért, mert az albumod ma jelenik meg ?... kkk "

Shindong ragaszkodott hozzá, hogy bejöjjön (06.08.-án) Henry. Ryeowook mondta: Shindong nagyon szereti Henryt ㅋ ㅋ

Fan: Ryeowook-Dj láttad Henry-ssit a színpadon?
Ryeowook: Aranyos volt ㅋ ㅋ Sajnos, nem tudtam menni ma. Kangin-ssi és Eunhyuk-ssi ment ma ... Azt terveztem, hogy majd vasárnap megyek hozzá.

Ryeowook elolvasta a forgatókönyvet, míg az utolsó dal szólt a rádióban. Mert hallotta, hogy a forgatókönyv nagyon hosszú  lesz ma ㅋ ㅋ ő aggódott e miattㅋ ㅋ

Sukira lejátszotta az Exo a "Wolf and Beauty"-t most, és Siwon pattogott/játszadozott a ritmusra ㅋ ㅋ

Siwon hozott kávét és kenyeret a Sukira személyzeténekㅋ ㅋ
Lady Jane: "Miért vagytok mindketten annyira izgatottak ( ha meglátjátok egymást), ha ti úgyis egy csoportba tartoztok?"
Siwon: "Ez azért van, mert elgyengülök Ryeowook-ssitől ㅎ ㅎ"
Ryeowook: "... és nem látom őt olyan gyakran ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ"
Lady Jane: "Milyen a kettőtök viszonya?"
Siwon: "Mint egy aligátor és egy madár. Nem tudnak egymás nélkül élniㅋ ㅋ. "

Eunhyuk azt mondta, hogy hallgatni fogja a Sukirát ma ㅋ ㅋ Ryeowook, Siwon, és Lady Jane folyamatosan kigúnyolta Eunhyukot ㅋ

Siwon ideges volt mielőtt a stúdióba lépett. Azt mondogatta: "Mit tegyek? Mi a teendő? "

Siwon azt mondta, hogy melege van (mert hosszú ujjú pulóvert viselt.), De ő meg is van fázva.

Siwon nézte a munkafolyamatot, amivel most találkozott újra.
Mikor mosolyog nagyon cuki *.*
Lady Jane: "Ti ketten olyan közel álltok egymáshoz!"
Siwon: "Azt hiszem, egyre közelebb leszünk"
Ryeowook: "Mi különösen közel állunk egymáshoz."
Lady Jane: "Mennyire volt ez köztetek az első ?"(Itt arra kérdez rá, hogy másokkal is kialakult ilyen közeli kapcsolat...?)
Siwon: "Olyan volt, mint Ryeowook-ssi és Eunhyuk-sii kapcsolata ... nem ez így nem megfelelő .. csak vicceltem ㅋ ㅋ "

Siwon : "Miután SS4-ben történt egy eset a színpadon, most már a színpadon járás/beállás megváltozott, így  mi nem keresztezzük egymást egyáltalán SS5-ben. ㅋ ㅋ ㅋ "
Ryeowook: "Ó, mi nem! Megváltoztatták ! "

Ryeowook: "Lehet, hogy ti nem látjátok... de ha innen megnézzük Siwon-ssi pulóverét ... majdnem átlátszó ..."
Siwon: "kkkk Ryeowook-ssi fogásaid/poénjaid mindig jók."

Siwon: Vannak tagok, akik szerint gyenge  Ryeowook-ssi, pl.: azostoba Donghae-ssi és Siwon-ssi szerint. Ryeowook-ssi nagyon aranyos, de ő nagyon rideg/hideg. Van egy tag, amely nem gyenge Ryeowook-ssi vagy talán mégis. Eunhyuk-ssinek hideg szíve van ... de vannak tagok akik szerint ő is gyenge, bolond Donghae-ssi és Siwon-ssi ㅋ ㅋ ㅋ, Ez azért van mert mindannyian barátok vagyunk. ( Ez kicsit zavaros volt, de a lényeg, hogy Siwon és Donghae szerintem néha Wookit és Eunhyukot szívatják, húzzák a fejüket viccesen / olyan pasis módon/, de ezeken csak nevetnek)

Lady Jane 10 kérdést tett fel Siwon-nak.:
1. Magabiztos vagy, mert jól nézel ki vagy mert vagyonos vagy?
V: Én jól nézek ki.
2..Melyik női típus áll hozzád a legközelebb Suzy / Sohn Yun Jae?
V: Sohn Yun Jae.
3.Szexi vagy Tiszta/szűzies?
V: Tiszta/szűzies.
4. Felbontás (a kapcsolat vége szebb szóval) vagy szakítás?
V: Felbontása a kapcsolatnak
5. Feleségül fiatalabb vagy idősebb nőt akarsz?
V: Fiatalabbat.
6. A fizikai érintés (skinship) egy napot vesz igénybe? vagy egy hónapot?
V: Egy napot.
7. Általában te vallod be a vonzalmat vagy megvárod míg a másik fél mondja?
V: Először én vallom be.
8. Munka közben is előfordulhat,hogy beleszeretsz valakibe?
V: Nem.
9. Ügyes társkereső vagy/ rossz vagy benne?
V: Rossz vagyok a társkeresésben.
10. Jó fiús vagy rossz fiús vagy mikor randizol?
V: Jó fiú vagyok.
Fizikai érintés( skinship = ez koreai angolul van, amely jelentése: romantikus fizikai vonzalom, mint a csókolózás, simogatás és meghatódás.)

Siwon szereti a tiszta lelkű lányokat.
Siwon mikor elmondja érzéseit a lánynak: "Azt hiszem az érzéseim megváltoztak irántad.", És hagyja, hogy a lány szakítson vele, mintha a lány döntése lett volna. ( Itt a szakítás témát boncolgathatták)

Fan: Siwon-Oppa, túl sokat csókolgatod a tagokat!
Siwon: Mikor? Ó, a koncertek alatt? ㅋ ㅋ

Fan: Oppa, te akkor is jóképű vagy amikor takarítod a füled.
Siwon: Mikor én tisztítom a fülem o-o?
Ryeowook: Akkor most is csinálj valamit a füleddel.
Siwon: Szerencsére, nem orroltam meg rád. kkkkk

Ryeowook: "Mikor volt az első randid egy lánnyal?"
Siwon: " 3. évben, a középiskolában kkkkkk" (9. osztály)

Siwon megemlítette, hogy a diákok addig próbálják ki a randizgatást (amíg be nem fejezik a középiskolát). Amikor Ryeowook kérdezte, mikor randizott először és Siwon válaszolta 3. évben a középiskolában, Ryeowook azt mondta: "Te nem értettél még hozzá! Kkkk "
Siwon: "Uh ... az apám túl szigorú volt ... de én randizgattam az emberekkel ... de ... ööö ... ezzel kapcsolatban nincs jó emlékem, de ... azért, Én már tapasztaltabb vagyok, és azt mondom, um ... jobb tanulni az iskoláskorban ㅋ ​​ㅋ .... "

Fan: Ki a  leginkább "normális" ember a  SJ-ban, Sungmin-Dj?
Siwon: ő ... az is és  nagyon különleges is ㅋ ㅋ
Lady Jane: De szerintem is ő az egyetlen "normális",nem úgy mint ti ketten.ㅋ ㅋ

Siwon: Az SS4 után, mentünk inni és Ryeowook-ssi is ivott. Ő ... hirtelen elment a konyha felé. Közel volt a záróra, és a menedzser azt mondta: "Ryeowook-ssi, itt az ideje, hogy menjünk." Ryeowook-ssi azt mondta a falnak "Nem teheted ezt velem ... nem mehetek ..." azzal a vékony hanggal... ㅋ ㅋ ㅋ Ryeowook-ssi, amikor részeg, akkor mindig mindenkit megakar érinteni.( kis szeretet hiányos lesz)
Ryeowook: Én csókolózni ...
Siwon: Ő széttárta a karját és egyenesen felém jött "Siwon-ee Ölelj meg ~ ~ ~" és megölelt.
Ryeowook: Szóval ha sokat iszom én vagyok a SJ ölelője. Mikor iszunk már előre látom, hogy végem.
Siwon: Kyuhyun-ssi és Ryeowook-ssi ..., vagy "jó" vagy "rossz", mikor alkoholt isznak.

Egyszer a Sukir stáb is elmen iszogatni, de az egyik ember a személyzetből felvételt készített a  részeg Ryeowookról. ㅋ ㅋ

Siwon: A mi Eunhyuk-ssink is szeret inni. Az első alkalom, mikor ivott 2012 áprilisában volt .. Ez egy nappal a szülinapom után volt .. vagy pont a szülinapomon volt? Ez volt az első alkalom, mikor ivott életében, és megivott 2 üveg Sojut. Adtunk neki egy becenevet is "Joo Hyuk" (Ivós Hyung)
Ryeowook: Itt az ideje, hogy elküldjük a srácot!
Siwon: Már? Mi van? Nem akarok menni még! ㅋ ㅋ ㅋ

Miután Siwon elment, Ryeowook azt mondta: "Ámen" ㅋ ㅋ ㅋ

Mivel Siwon nem fejezte be a 10 kérdés küldetést (korábban), így el kellett hagynia a "személyzeti helyet", hogy oda adja egy Sukira hallgatónak.

Siwon balra ült, és Ryeowook kiment egy pillanatra.
___________

Sukira Mini Drama 130607 ( Lady Jane, Ryeowook és Siwon eljátszottak egy jelenetet)

Siwon és Lady Jane találkozott egy parkolóban. Lady Jane menni akart a parkba, így Siwon elvitte a kocsijával. Lady Jane útközben panaszkodott Siwonnak, és Siwon válaszolta: "Mi? És? Olyan sejtelmesen fogalmazol! "( Így az út során egymással kapcsolatban rossz benyomásuk volt )

Kiderült, hogy ők egy cégnél vannak és ugyanazt a projektet csinálják.

Lady Jane elment inni a barátjával Ryeowookkal, azon az éjszakán, hogy kifújják a gőzt. (a haragot amit Siwon okozott korábban.)

Siwon később felhívta Ryeowookot (közel barátját),hogy elmenjenek egy italra.
Ryeowook: mondta ivott egy barátjával már.
Siwon azt mondta: "Ó, azzal a lánnyal, akivel 5 éve viszonzatlan a szerelem?"
Ryeowook: "Mit tehetnék ... hehe."

Ahogy múlt az idő, Siwon és Lady Jane közelebb került egymáshoz.
Amikor a cég projektjének közeledett a vége, Siwon bevallotta, hogy Lady Janenel járnak. Siwon nagyon kedves volt Lady Janehez.

Lady Jane ismét találkozott Ryeowookkal hosszú idő után és Ryeowook kiderítette, hogy van egy barátja Lady Jannek.
....
Siwon: Ryeowook-ah, Miért iszol annyira ezekben a napokban?
Ryeowook: Siwon-ah ... barátom Siwon-ah ~ ~ Ülj le. Érezted már úgy,...hogy a világ szétesik körülötted?
Siwon: Mi ez az egész?
Ryeowook: Tudod, hogy szerelmes vagyok egy lányba... De kiderült, hogy barátja van...
Siwon: Mi van? Mondtam, hogy valld be neki az érzéseid.
Ryeowook: Én nem akartam elutasítást kapni és egy kínos kapcsolatot utána ... nrrgg ... Jane-ah-ah ... Jane ... / kimegy a teremből /
Siwon: / gondolkodik / Jane ..? Egy lány ugyanazzal a névvel ...?
~ Telefonhívás érkezik ~
Siwon: / megkeresi a telefont és felveszi / Ez Ryeowook telefonja.
Lady Jane: Ó, ez Ryeowook telefonja!? Úgy tűnt, hogy van egy nem fogadott hívásom Ryeowooktól.
Siwon: ...
Lady Jane: Hallo?
Siwon: Most leteszem!
...
Siwon: Szakítsunk!
Lady Jane: Mi?? Mi váltotta ezt ki?
Siwon: Fáradt vagyok ehhez. Szóval szakítsunk.
Lady Jane: Mi van? De csak tegnap óta járunk igazán. Mi ez?
Siwon: Tudod, hogy ez volt az első rossz benyomásod rólam? Ez tényleg én vagyok. Szóval szakítsunk. Elegem van belőled. Ez azért van, mert elmúlt a varázs/vonzalom és nem szeretem a tapadós nőket.
Lady Jane: ... Mi az? Oké! Rendben. Szakítsunk!

Siwon (belső gondolatai): Mit tehetek..., a barátom világát így szét töröm, ha folytatom ezt. Sajnálom Jane-ah, de ...
Videókat a Siwonos Sukira adásról Itt találhattok!
Szerintem nagyon klassz szerep volt. :) Bocsánat a gépelési és magyarosítási (fordítási) hibákért.
Forrás: sup3rjunior.com
~Nóci

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Koszi a forditast!!!
    Neztem aznap az adast, de igy legalabb most mindent megertettem amirol beszeltek... :) Olyan kis cukik egyutt...:*
    Puszi, Edina...:)

    VálaszTörlés