2013. jún. 20.

Fotósorozat, egy Henry-s videó és egy rossz hír

안녕하세요!

Gondoltam gyorsban hozok még egy bejegyzést, főleg mivel amikor megláttam ezeket a képeket elolvadtam. *-*
De kezdem a rossz hírrel, ami pedig az, hogy sajnos ezen a héten és jövőhét első felében nem igazán leszünk. Ki tudja, lehet hozok még most hétvégén valamit, de nem hiszem, szóval nem is ígérek semmit. Az oka pedig, hogy pár napunk van már csak a tanulásra és a megmaradt kis szabadidőnkben, inkább lazítani szeretnénk. Jövőhéten pedig hétfőtől-szerdáig van a szóbeli érettségink. De aztán jövünk, remélhetőleg nagyobb lendülettel mint eddig. :) Tehát remélem mindenki megérti és, aki szintén most érettségizik annak sok sikert, aki pedig túljutott rajta ezekben a hetekben azoknak gratula! :)

Most pedig elég a szomorúságból (remélem, azért azok vagytok kicsit, hogy nem "láthattok" minket egy hétig hehehe) jöjjenek a képek! *-* 


 És Henry-ről a videó. *-*

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Itt is meg szeretnem koszonni az eddigi munkatokat, en szemely szerint nagyon orulok hogy ratoktalaltam... :) es megegyszer sok sokert a szobelikhez, remelem minden jol sokerul... :)
    Hat nem is csodalom hogy elolvadtal, szerintem karjuk ossze magunkat kiskanallal... :))) en a fiuktol mindig igy jarok... :D
    Varlak vissza titeket... :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Akkor én is megköszönöm itt még egyszer az állandó jelenlétedet és hozzászólásaidat. :) És köszönjük :)
      Nem tudom lesz e olyan amikor nem fogunk így reagálni rájuk. :D
      Puszy, Cathy

      Törlés