2013. jún. 5.

Henry 'Trap' hír

Sziasztok!
Most fordítást hozok nektek Henry első szóló albumával a "Trap"-kel kapcsolatban.


Super Junior-os Kyuhyun és SHINee-os Taemin megmutatták, hogy támogatják Henry szóló debütáló albumát, nemcsak a megjelent a "Trap" MV-ben, hanem felkészülnek arra is, hogy majd a színpadon is együtt támogassák egymást!

Kyuhyun és Taemin mindketten közrejátszottak/segítettek Henry albumában, és egy lépéssel is, hogy vendégként szerepeltek a hamarosan megjelenő szólista debütáló MV-jében. Ahhoz, hogy ez még jobban sikerüljön ( bombaként robbanjon), kiderült, hogy velük 7.-én a 'Music Bank' színpadán előadásra kerül a dal.

De mindenek előtt, ma a sajtónak kibocsátást küldött az SM Entertainment, ők felfedik/megjelenítik Henry MV-t a vártnál korábbi időpontban - ma este (5. KST)! Majd a zenei oldalakon csak 7-én fog debütálni a mini album. ( Azóta ( Ma) kiadott az SME egy közleményt a tweeten, hogy mégis csak KST-n is 7.-én lesz a megjelenés.)

Készülj, hogy megtapasztalhasd a hármas fenyegetést: Kyuhyun, Taemin, és Henry jön hamarosan!



Forrás: sup3rjunior.com, google
Nóci

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    En mar kesz vagyok, barmikor johet... :))
    Harom tehetseges fiu... ebbol semmi rossz nem sulhet ki... :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Már nem kell sokat várni :P Én is nagyon várom már és így hogy Kyu is benne lesz... :D Remélem rávették kicsit a vetkőzésre ;D vagy Henry is megszabadulhatna pár ruhadarabtól :P :D Nah de a lényeg úgy is a zene és a klip lesz :P :P :D

      Törlés