2013. jún. 3.

Sukira adásából :)

안녕하세요!

Egy kis rövid fordítást hozok a Sukira adásából.

Ryeowook: Milyen volt indonéziában?
Henry: Egy kicsit meleg, de nagyon tetszett.

Henry: Ryeowook-ssi nagyon folyékonyan beszélt indonéziában. Úgy, mint ha ott élne!

Henry: Nagyon szeretem a fagylalt tortát, de utálom a krémeset.
Ryeowook: Venni fogok neked egyet.
Henry: Mit, egy krémeset?
Ryeowook: Fagylalttortát. Az első adás után, veszek neked egyet.
Henry: Igeen
Hmm... fagyitorta, én is megkóstolnám, nekünk is vehetne egyet *-* 

Illac: Milyen volt az idő Indonéziában?
Ryeowook: Meleg... de én házban voltam az idő nagy részében, szóval nekem hűvös (a klímaberendezés miatt).

Ryeowook: Én két hétig smink nélkül mentem a zenei gyakorlatokra. De egy nap sminkkel. Emiatt mindenki olyan volt mint "Ryeowook egy híresség!"

Puszy, Cathy

6 megjegyzés:

  1. De imádom õket :) <3
    Ha tehetem mindig megnézem az adásokat :)
    Köszi a fordítást :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is szeretem, bár egy ideje nem néztem, az utsó két alkalommal pont mindig aznap fogtam ki, amikor nem volt élőadás :/ de ezen a héten szerintem bele fogok lesni a Siwonosba.
      Szívesen :)
      Puszy, Cathy

      Törlés
  2. Ti hol szoktatok nezni? En eddig nem neztem de nagyon szeretnek en is belelesni. Koszi... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.livestream.com/yososexy ezen az oldalt :) minden nap délután 3-5ig van nálunk adás :) vagyis van olyan amikor nincs élőbe sajnos, de elég sokszor szokott lenni :) ha nem lesz jó a link van egy másik is http://www.livestream.com/foreverasia de nekem az elsőn jött be a másodikon nem :)
      Puszy, Cathy

      Törlés
  3. Nagyon szepen koszonom... :)
    Holnap ra is keresek es majd megirom hogy tetszett... :)

    VálaszTörlés